LECTOESCRIPTURA

  ENS APROPAM AL MÓN MÀGIC DELS CONTES A LA NOSTRA BIBLIOTECA




















LA PRIMERA LECTURA QUE FAN ELS INFANTS ÉS LA LECTURA D'IMATGES, A PARTIR D'ELLES APRENEN A ANTICIPAR I A INTERPRETA-LES, AIXÍ COM  TREBALLAR LA IMAGINACIÓ.






LECTOESCRIPTURA I LES NOVES TECNOLOGIES

Amb els ordinadors treballam la lectoescriptura, com ens agrada!!!










 Treballam el traç de les lletres fent-les desaparèixer amb un pinzell i aigua.









Treballam el vocabulari de la tardor










Tenim un racó de lectoescriptura on repassam tot allò que anam aprenent: nom, dies de la setmana, grafo, vocabulari tardor...







Treballam l'hivern i el seu vocabulari













Treballam una poesia



"l'hivern ha arribat
el nas m'ha gelat
posa't l'anorac
si no vols un costipat"







Com podem observar no només treballam lectoescriptura,treballam moltes coses més com: la psicomotricitat fina a l'hora de retallar i posar ferrament, l'orientació espaial, la sèrie numèrica, la capacitat de memorització entre moltes altres, això és un clar exemple del que es diu metodologia blobalitzada.


TREBALLAM EL NOM


1. Preparam les targetes dels penjadors, cada nin ha d'agafar el seu nom i la seva fotografia i fer-se la seva targeta.

Es tracta que cada nin reconegui el seu nom entre tots els altres.









2. Amb plastilina

Començam treballant la nostra lletra i després el nom.L'objectiu és interioritzar la direccionalitat de les lletres i ser capaç de reproduir-les amb plastilina al temps que esteim treballant la psicomotricitat fina, tan important per l'adquisició de l'escriptura.

















3. Amb xocolata

No només es pot escriure al paper amb un llapis, noltros ho feim amb xocolataaaaaaaaaaaaa...que és de booooo escriure!!!!!!!!!









4. Amb lletres de confegir

qui diu que aprendre les lletres és avorrit?
noltros mentre jungam amb les lletres magnètiques aprenem el nostre nom.







Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada